Често задавани въпроси (FAQ)

?
Искам да поръчвам само за мен и семейството ми. Трябва ли да се регистрирам?

Да, трябва. 

 

Ако нямате регистрация в AquaSource, фирмата няма правно основание да ви продаде продукт с отстъпка. 

  • Регистрацията не ви ангажира с поръчки всеки месец. 
  • Не сте ангажирани с продажба на продуктите. Може да сте САМО АБОНАТИ и да купувате за вас и семейството си. 

 

?
Регистрирах се, как да поръчам?

• Ще получите Начален Пакет на посочения от вас адрес. Вътре ще откриете личния си номер, с който ще можете да поръчвате с отстъпка.

 

Как да поръчате? 

  • по телефона: 02 858 1646; ще ви питат за името и личния ви номер
  • онлайн магазин: два дни след регистрация може да поискате личната си парола на посочения телефон. С номера и паролата си, имате достъп до официалния онлайн магазина за абонати/дистрибутори. Това е най-удобният начин за поръчки. 

Помолете ни за съдействие, ние сме тук, за да Ви помагаме! 

 

 

?
Как да избера продукт?

Попитайте ни!

 

Ако се колебаете кой продукт е за вас или искате да ви изготвим индивидуална програма, не се колебайте да ни потърсите на посочените контакти. 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас